Ons adres is: Bosscheweg 56A, 5283 WB Boxtel

Ons telefoonnummer: 0411-689 588

Email: info@kindertandartsboxtel.nl

Email voor verwijzers: Kindertandartsboxtel@zorgmail.nl

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

maandag tot en met vrijdag van 8:00u tot 13:00u en van 14:00u tot 17:00u

om de week is de praktijk op dinsdagmiddag tussen 13:00 en 17:00 alleen voor spoed bereikbaar

Voor het afzeggen of verzetten van afspraken kunt u, ook buiten de openingstijden van de balie, een e-mail sturen naar info@kindertandartsboxtel.nl  (minimaal 24 uur van tevoren of, bij een afspraak op maandag, op de vrijdag daarvoor).  Vermeld in uw e-mail de naam van uw kind, zijn of haar geboortedatum en de dag en het tijdstip van de afspraak. Het inspreken van het antwoordapparaat is niet mogelijk.

Spoed

Bij spoed kunt u contact met ons opnemen via 0411-689588. Als u ’s ochtends voor 09:00u belt, doen wij ons uiterste best u nog dezelfde dag te helpen. Belt u buiten openingstijden van de balie, luistert u dan het antwoordapparaat af, daar wordt een nummer genoemd dat u dan kunt bellen. Er is sprake van spoed indien:

• Als uw kind een ongeluk(je) heeft gehad, waarbij tanden en/of kiezen beschadigd zijn
  • Uw kind koorts en een dikke wang heeft, veroorzaakt door een slechte tand of kies
  • Uw kind na het verwijderen van een tand of kies erg lang blijft bloeden, of na lange tijd opnieuw gaat bloeden zonder directe aanleiding
  • Uw kind wakker heeft gelegen van de pijn en pijnstillers niet hielpen

Buiten openingstijden van de praktijk dient u contact op te nemen met uw eigen tandarts. Ook als uw tandarts uw kind al verwezen heeft, maar u nog nooit bij ons bent geweest, verzoeken wij u eerst contact te zoeken met de huistandarts.